microbiolab.pl

Forum dyskusyjne

Jestem zainteresowana letnimi kombinezonami damskimi, wie ktoś mozee gdzie mogalbym je znaleźć?

Post Reply

Page: 1

Author Post
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 34
Location: Zakopane
Hejka dziewczyny przychodze tutaj do was z takim zapytaniem i zarazem prosba, orientujecie się gdzie mogłabym zakupić kombinezon damski wiecie taki do noszenia nie tylko od jakiegos swieta, ale i na co dzien. Z gory dzięki.
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 14
Location: Elbląg
Hej, hej, ja ci mogę z wlasnego doświadczenia powiedziec ze nie jest latwo znalezc kombinezon damski letni dobrej jakości, który będzie się mogło nosić przez wiele lat i nic się z nim nie będzie dzialo. Ja swój obecny ulubiony kupiłam w zeszłym roku po dlugich i mozolnych poszukiwaniach zarówno w sklepach internetowych jak i tych stacjonarnych na stronie internetowej sklepu https://prettyclever.pl/232-kombinezony i moge ci spokojnie zaświadczyć ze nic się z nimi nie dzieje ja swój nosze bardzo często wiec był już prany tysiąc razy i żadne kulki się nie porobily dodatkowo kolor pozostał taki jaky był nic nie wyblaklo czy nie zszarzalo, także tak jak mowie jest on naprawde dobrej jakości.
Member
Registered: Jul 2015
Posts: 31
Location: Ustka
Czesc dziewczyny! Jaki przypadek, ale ja również szukałam kombinezonu dla siebie na lato i takz\e zdecydowałam się na zakup tego ze sklepu pretty clever, ktory niezwykle mnie zaskoczyl miękkością materialu z, ktorego zostal wykonany. Ponadto mogę ci jeszcze powiedziec ze nie sa one nie wiadomo jakie drogie wiec prawie kazda pracujaca kobieta może sobie na taki pozwolic.
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 34
Location: Zakopane
Jeju dziekuje wam za odpowiedzi szczerze to myślałam ze moje pytanie pozostanie bez odzewu, a tu taka niespodzianka naprawde jestem pozytywnie zaskoczona i z pewnościa będę zaglądać tu duzo czesciej i prosić was o rady i porady a wracając do letnich kombinezonow to na pewno obczaje sobie ta strone bo wole kupic cos z polecenia niż kota w worku, kompletnie nie wiedzac co kupuje. Mam jeszcze jedno pytanko do was dziewczyny czy wiecie moze w jakich kolorach dostępne sa te kombinezony i czy maja jakies rozne wzory czy tylko jeden?
Member
Registered: Jul 2015
Posts: 31
Location: Ustka
Wiesz co jak ja kupowałam jakis czas temu to było po prostu od wyboru do koloru wiec nie sadze by ta kwestia ulegla zmianie co to krojow to również były przerozne wiec z pewnością znajdziesz cos dla siebie, Powodzenia!

Post Reply

Page: 1